دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

رحلت جانگداز نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد


هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب
گریان، زغمى دیده عالم شده امشب
پایان شب آخر ماه صفر است این
یا آنکه ز نو ماه محرّم شده امشب
از داغ جگر سوز نبى سیّد ابرار
نخل قد زهرا و على خم شده امشب


__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________
________█
________█

یاد گرفتم

یاد گرفتم این بار که دستانم یخ کرد، دستان کسی را نگیرم!

جیب هایم مطمئن ترند.!!
دنیا رو می بینی؟ حرف حرف میاره، پول پول میاره، خواب خواب میاره.ولی 'محبت'، "خیانت" میاره! کاش همه میدانستن دل بستن به "کلاغی که "دل" دارد، بهتر است از "طاوسی که زیبایی" دارد!!
کاش میشد انگشت را تا ته حلق فرو کرد و بعضی دلبستگی ها را یکجا بالا آورد!!!!وفاداری آدم ها رو "زمان" اثبات می کنه نه "زبان"!!!
زندگى به من آموخت: که"هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست"!!!!
این جمله رو هرگز فراموش نکن : "برای دوستت دارم بعضی ها؛ "مرسی" هم زیاد است!!

دستها

دنیای دستها از هر دنیایی بی وفا تر است..


امروز دستهایت را میگیرند ,غرق عادت که شدی همان دستها را


برایت تکان میدهند..

وقتی...

وقتی...

«دنیایت»به اندازه «یک نفر»کوچک

میشود...

و«یک نفر» به اندازه «خدا»برایت

«بزرگ» میشود...

قمارسنگینی کرده ای

اگر برود...

«دین» و«دنیایت» رایکجا باخته ای...

روزی میرسه

روزی میرسه اونی که روی سرت نگه

میداشتی تا خار به پاش نره,

زیر پاش خوارت میکنه ,,,,

رسم زمونه این شده ,,,,

اربعین تسلیت باد


بسوز ای دل که امروز اربعین است


عزای پور ختم المرسلین است


قیام کربلایش تا قیامت


سراسر درس، بهر مسلمین است



اربعین سید و سالار شهدا حضرت ابا عبدالله الحسین تسلیت باد


با تو هستم....

برایِ تــــو می نویسم


می رومـــ و پشتـــــ خواهمـــ کــرد به تمـــامیِ تپشــهایِ این دقایــــق

دل خواهمــ کَنـد 

بی تـــــو خواهمــ زیـستـــــ

گوش خواهــمــ سپـرد 

فریــاد خواهمــ شد 

مهربان نخواهمــ بـود ،

دل نخواهمــ سپرد 

آرامـــــتر که شدمــ


بــــــی تــــــو خواهمــ مــــــرد ...

متن آهنگ The Moody Blues از Nights In White Satin

Nights in white satin,
Never reaching the end,
Letters I've written,
Never meaning to send.

Beauty I'd always missed
With these eyes before,
Just what the truth is
I can't say anymore.

'Cause I love you,
Yes, I love you,
Oh, how, I love you.

Gazing at people,
Some hand in hand,
Just what I'm going thru
They can understand.

Some try to tell me
Thoughts they cannot defend,
Just what you want to be
You will be in the end,

And I love you,
Yes, I love you,
Oh, how, I love you.
Oh, how, I love you.

Nights in white satin,
Never reaching the end,
Letters I've written,
Never meaning to send.

Beauty I'd always missed
With these eyes before,
Just what the truth is
I can't say anymore.

'Cause I love you,
Yes, I love you,
Oh, how, I love you.
Oh, how, I love you.

'Cause I love you,
Yes, I love you,
Oh, how, I love you.
Oh, how, I love you.

 

 ترجمه:

شب ها در جامه ای سپید
هیچ به پایان نمی رسد
نامه هایی که نوشتم
هیچ کدام فرستاده نمی شود

زیبایی که همیشه از دست دادم
من با همین چشمانم
بگو که واقیت چیست
دیگر نمی توانم بگویم

زیرا دوستت دارم
آری ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم

به مردم خیره می شوم
دستانشان در دست هم
فقط آنها درک می کنند
که چه بر من می گذرد

خواستند به من بگویند
فکر هایی که نمی توانند از آن دفاع کنند
بگو چه می خواهی
تا به پایان برسی

و من دوستت دارم
آری ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم
بسیار دوستت دارم

شب ها در جامه ای سپید
هیچ به پایان نمی رسد
نامه هایی که نوشتم
هیچ کدام فرستاده نمی شود

زیبایی که همیشه از دست دادم
من با همین چشمانم
بگو که واقیت چیست
دیگر نمی توانم بگویم

زیرا من دوستت دارم
آری ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم

زیرا دوستت دارم
آری ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم
بسیار ، دوستت دارم

عشق تو

عشق تو توی وجودم

عشق تو گرمیه شبهام

مثل یک راز نگفته شعله میکشه رو لبهام 

عشق تو خونه تو رگهام

حس این چشمای گریون 

تن تو گرمی آفتاب توی چله تابستون

لمس تو زیبایی یک شبه رویایی

حس به تو رسیدن معکوسه تنهاییه دلگیرم از نفسهات 

بخندوآرومم کن منو به جورم قلبم به رویا محکومم کن

عشق تو توی وجودم

عشق تو گرمیه شبهام

مثل یک راز نگفته شعله میکشه رو لبهام

عشق تو خونه تو رگهام

حس این چشمای گریون 

تن تو گرمی آفتاب توی چله تابستون

نقش تو زیبایی یک شبه آفتابیه

تورو نفس کشیدن انکاره بی تابیه

مثل خورشید در برم

تنم رو شعلور کن

رویای هرشبم رو بایک بوسه معتبر کن 

عشق تو توی وجودم

عشق تو گرمیه شبهام

مثل یک راز نگفته شعله میکشه رو لبهام 

عشق تو خونه تو رگهام

حس این چشمای گریون 

تن تو گرمی آفتاب توی چله تابستون

تن تو ادامه ی جودی خورشیده

چشم تو نورروتنه لحظه ها پاچیده

تا تو با منی نگاهم خیس یک رویاست

با تو موندنی شدن چقده زیباست 

عشق تو توی وجودم

عشق تو گرمیه شبهام

مثل یک راز نگفته شعله میکشه رو لبهام

عشق تو خونه تو رگهام

حس این چشمای گریون 

تن تو گرمی آفتاب توی چله تابستون

عشق تو خونه تو رگهام

حس این چشمای گریون 

تن تو گرمی آفتاب توی چله تابستون