دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

sms های محرم

عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین


عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است


آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد


ای وجودت عشق را معنای حسین عالمی یک قطره تو دریا حسین فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت می گم


پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است.گفتم: که چیست محرم؟باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است


 

اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد
دل را حرم و بارگه خون خدا کرد



محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد



حسین میا به کوفه ، کوفه وفا ندارد ...
ای به دل بسته ، قدری آهسته
کن مدارا با ، زینب خسته ...
یا حسین مظلوم ...



یه جائیه تو دنیا همه براش می میرن
تموم حاجتا رو همه از می گیرن
بین دو نهر آبه ، یه سرزمین خشکه
شمیم باغ و لاله اش خوشبو ز عط مُشکه
شبای جمعه زهرا زائر این زمینه
سینه زن حسینه ، یل ام البنینه ...



دوست دارم هر چی دارم بدم به راه تو حسین
تا که سینه خیز بیام میون بین الحرمین



السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن

 



نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند
ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند




 


محرم


قیامت بــــــــی حسین غوغا ندارد

       شفاعت بــــــی حسین معنا ندارد

             حسینی باش که در محشر نگویند

                      چــــــــرا پرونده ات امـــــــضاء ندارد




ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن حسینی تسلیت عرض میکنم

عاشقانه 7

نمیدانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم ،

در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده میتازند ،

من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم

عاشقانه 6

سوگند میخورم به جز حضور تو

هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام،

حتی عشق را ::

عاشقانه 5

چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید!!!

عاشقانه 4

در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
”میخواهمت”
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست…

عاشقانه 3

عاشقانه هایی که برایت مینویسم

مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!

یخ میکنند و باید دور ریخت!

فنجانت را بده دوباره پر کنم

عاشقانه 2

همه چیز زود شروع شد
عاشقی !
دلتنگی !
رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من !

عاشقانه 1

عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟...

دل گفت :فراق از همه دشوارتر است!!!

کابوس

کابوس میدیدم از خواب پریدم میخواستم به اغوش تو پناه ببرم!!!

افسوس........

یادم رفته بود که از نبودنت

به خواب پناه برده بودم....