دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

متن آهنگ تو میری مرتضی پاشایی

دارم رنگ بی بندو باری میگیرم واسه خنده از هرچی
یاری می گیرم دارم می فروشم همه لحظه هامو دارم

رنگ یک زخم کاری می گیرم  دارم تو دلم اشک رفتن
می بارم میخوام داده هاتو واست پس بیارم

نمیخوام بفهمی وقتی نباشی من حتی همین
گریه ها رم ندارم تو رو به رهایی و من به این غم

میری تا توی سرنوشتت نباشم اگه روزی برگشتی و من
نبودم بدون خواستم اما نشود بی تو باشم


می خندم تا یادم نیاد خاطراتت که سنگین تر از این نشه
خواب بی جا نمیخوام که حاله دلم رو بفهمی نمیخوام بفهمی
که بی تا داده  بی تو 

غروب تو میری  و من میشکنم باز بروت این شکسته و
نمیخوام بیارم نمیخوام بفهمی که وقتی تو نیستی
دلیلی واسه زنده بودن ندارم تو رو به رهایی و من
 رو به این غم میری تا توی سرنوشتت نباشم اگر روزی
برگشتی و من نبودم بدون خواستم اما نشود بی تو باشم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد