دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

فال


از این حال خراب ما چه میخواهی چه میخواهی چه میخواهی
مگر از نحسی فال ما نمیبینی نمیبینی نمیبینی

هر شب که میموندم سرراهت تا بیائی
یک گوشهء چشمی به من عاشق بیائی
هر شب که دلای خون میخونم
احساس منو همه میدونن
من مردهء اون ناز چشاتم
دلواپس اشک رو گونه هاتم
آ سیاتم آ سیاتم
من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
توئی هرچی که از زندگی میخوام
من از تو جز خودت هیچی نمیخوام
توئی هرچی که از زندگی میخوام
من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
وقتی میبینمت میلرزه پاهام
همه نجابتت چشمای مریم
توی چشمای تو من تو رو میخوام
اگر پیرو هر مذهب و دینی
به چشم من همینی که همینی
اینو از ته دل میگم بدونی یه وقت نری امید آخرینی
اگر عشق منو باور نداری
خیلی راحت میخوام تنهام بذاری
تو هر لحظهء دلتنگی اینجا
بجز آزار من کاری نداری

من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
وقتی میبینمت میلرزه پاهام
همه نجابتت چشمای مریم
توی چشمای تو من تو رو میخوام
اگر پیرو هر مذهب و دینی
به چشم من همینی که همینی
اینو از ته دل میگم بدونی یه وقت نری امید آخرینی
اگر عشق منو باور نداری
خیلی راحت میخوام تنهام بذاری
تو هر لحظهء دلتنگی اینجا
بجز آزار من کاری نداری

می گویند!!!


مــــــی‌‌گویند ســــاده‌ام...
مـــی گـــویـــنـــد تـو مـرا با یــک جمـــــلـــه ، یـــک لبـــــخـنـــد بــه بــازی‌ میـــــگیــــری
مـی‌‌گـویند تـرفنــد‌هایت،شیطنت هایت و دروغ هایت را نمـی فهمـم ...
مــــــی‌‌گویند ســــاده‌ام... اما تـــــو این را باور نکن‌
مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم، همیـــــــــن...
و آنــــها ایــــن را نمـــــــی‌‌فــــهمنــــد

خاطر


در خاطری که تو هستی...
دیگران محکومند به فراموشی...!

این را به همه بگو.{-29-}{-35-}

یا بمون ...یا برو

یا بمون
یا برو...
نمیخواهم
از دور مراقبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم باشی
از دور دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بداری
و
من در لحظاتم
هیچگاه حســـــــــــــــــــــــــــــــت نکنم
دوری رو نمیــــــــــــــــــــــــخوام
یا بـــــــــــــــــــــــــــــــمون
یا بــــــــــــــــــــــرو
!!!

سکوت...انتظار


حرفهای زیادی داری
سکوت علامت چیست
نمیدانم علامت رضایت است یا همان جواب ابلهان خاموشی است
معنی جدیدی به سکوت داده ای
سکوتت را میفهمم
یعنی انتظار

امید زندگی ام


امید زندگی ام کجایی که التهاب عشق دارد مرا می سوزاند.

امید زندگی ام کجایی که غمها وغصه های عاشقی مرا دیوانه کرده.

امید زندگی ام دارم به خاطر عشقت مجنون می شوم.

تمام امید به زندگی ام به تو است ای امید .

پس نگذار امیدهایی که با تو داشتم همه نقش برآب شوند 

و زندگی ام را به فراسوی دلتنگی ها و نابودی ها بکشانند.

دنیای من


دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست!
اگر برف بیاید هست،اگر برف نیاید نیست!
مثل دنیای من
تو باشی هستم، تو نباشی نه ....

......


ای
همراه
مـــــــــن
تنــــــها با تو
تا اوج عشـــــــق 
هـم پـــــــــــــروازم 
با قلب تودلدارمن هم آوازم
توهمپـــــــــای من، تنـــها با من 
هـــــــــــــــــــم آوائـــــــــــــــــــی 
با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــائی 
تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدائی
ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب 
دلگرمــی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــدائیــــــ ــــم
ما، دل میبازیم دریادریا ،تابیکران،عاشقای بی پروائیم
تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــرب ان 
چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب 
تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتــــــــــــــــــــــ اب 
مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان 
بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب
ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی 
عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدا ئیم .

خودم


تــــمـــام خــاطــراتـــمان را به بــــاد سپـــردم

حـــالا دیـــگر تــــو را که هـیــــچ

خــــــودم را هــــــم

نمــیشناسم

مهم


مهم نیست فردا چی میشه

 مهم اینکه امروز دوست دارم

مهم نیست فردا کجایی                                     
مهم اینکه هر جا باشی دوست دارم

مهم نیست تا ابد با هم باشیم
مهم اینکه تا ابد دوست دارم

مهم نیست قسمت چیه
مهم اینکه قسمت شد دوست داشته باشم