دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

متن ترانه مادر رضا صادقی

مادرم قربون موهای سفیدت
مادرم فدای اسم نازنینت
تو نباشی مادرم دنیا چه پوچه
جای موندن نداره لحظه کوچه
مثل خورشیدی به آسمون عمرم
که اگه غروب کنی منم میمیرم
تو فقط اشاره کن ببین واسه تو
حاضرم مرگو تو بغل بگیرم
مهربون تر از تو هیچکسی نبوده
شعله وجود من بی تو یه دوده
قیمت بودنمو عمرت گذاشتی
کی بجز تو لالایی هامو سروده
مادرم مرهم دردمالهی دورت بگردم
تو فقط شریک اشک و بغض و اخم و رنج خنده‌ام
سایه ات از سرم نشه کم ،به خدا بی تو میمیرم
واسه من تویی پر و بال ، بمونی هزار هزار سال
بمونی هزارهزارهزارهزار... سال
مادرم قربون دستای عزیزت
مادرم فدای اسم نازنینت
تو نباشی مادرم دنیا چه پوچه
جای موندن نداره لحظه کوچه
مثل خورشیدی به آسمون عمرم
که اگه غروب کنی منم میمیرم
تو فقط اشاره کن ببین واسه تو
حاضرم مرگو توی بغل بگیرم
مهربون تر از تو هیچکسی نبوده
شعله وجود منبی تو یه دوده
قیمت بودنموعمرت گذاشتی
کی بجز تو لالایی هامو سروده

...

مرا به هیچ بدادی و من هنوز برآنم


که از وجود تو مویی به عالم نفروشم


سعدی

مادر

مادر ای پرواز نرم قاصدک


مادر ای معنای عشق شاپرک


ای تمام ناله هایت بی صدا


مادر ای زیباترین شعر خدا

...


من براى تنها نبودن...


آدمهاى زیادى دورو برم دارم!!!


آن چیزى که ندارم،


کسى براى"با هم بودن"است...


                                                       "محمود دولت آبادی"

روز مادر

ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن بر تمامی مادران مبارک بادhttps://www.rasekhoon.net/_WebsiteData/Article/ArticleImages/1/1388/01%20esfand/07/000af1%20(2).jpg

کاش

گاهی که 


در این زندگی درد آلود


 در پیچ و خم همهمه ی آهن و دود

...

دل خسته و رنجور و غمین می گردم


 گوید دل من :


" کاش که او اینجا بود...." 


سعید میرطالبی

شهادت حضرت فاطمه (س) تسلیت باد



سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) بر عموم مسلمین تسلیت باد..




فاطمه یعنی تمام سرنوشت
میگوید لبخند او باغ بهشت
فاطمه یعنی تمام هستی ام
فاطمه یعنی شراب مستی ام
فاطمه یعنی همه آیین من
فاطمه یعنی مدال اهل بیت
ذکر روز ماه و سال اهل بیت....


((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))



حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود