دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

یلدا نزدیک است، بگذاریم هر چه تاریکی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد

تنها یک دقیقه بیش از شبهای دیگر قد می کشد و یک دقیقه صبور تر و یک دقیقه ماندگارتر... اما به قدمت تاریخ یک سرزمین ، اعتباری یلدایی دارد و پاداشی از جنس نفس گرم خورشید فردا ، که چنان در جان صبح می دمد که روزها بلند و بلندتر می شوند... سیاهِ چشمانم که فراخ می شود و شبهای انتظارم دراز و طاقتم طاق ، تلنگر می زنم به خود که یک قدم ... شاید یک دقیقه دیگر تا یلدایی شدنم باقی ست ... مگر نه آنکه سپیده درست بعد از تاریک ترین لحظه ی شب سر می زند ؟ شاید یک قدم مانده باشد به زایش نور و پاداشی از جنس نفس گرم خورشید... برای یلدایی شدن گاهی فقط کافی ست یک دقیقه ماناتر باشی ... این روزها به کسانی می اندیشم که یلدایی می شوند ... پشت پنجره اتاق خوابشان ، روی تخت بیماریشان ، کنار سجاده هایشان ، در غربت ، دور از آشیانه شان ، پشت میله های زندان و روزهای حبسشان ... و هر کجا و هرکسی که این جامه ، برازنده قامتش می شود ... یلدا تنها امشب نیست برای کسانی که چشم در راهند ...برای کسانی که جای خالی دارند ... یلدا بهانه ایست تا دل گره بزنم به دلهایی که یلدایی شده اند و در این شام دیرینه و سنتی ، تنها و دور از دلداران خویش اند ... یلدا سالیان بسیار، بهانه ای بود و هست برای تقسیم انتظار در طولانی ترین شب سال ، باهم و کنار هم پس یلدا را پاس میدارم به یاد کسانی که جایشان در کنار ما خالی ست وکسانی که در کنار خود جای خالی دارند ... از طریق همین دنیای مجازی که مرزو فاصله ای نمی شناسد ، یلدا را برای همه شما دوستانم مبارک می خواهمیلدا نزدیک است، بگذاریم هر چه تاریکی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد

یلدا مبارک


میان همهمه برگهای خشک پاییزی،  روز آخر پاییزتان پر از خش خش آرزوهای قشنگ …

یلدایتان مبارک

متن ترانه ی ســارا تقدیم به ســارای من

دوباره این دل سراغ تورو میگیره
وقتی که نیستی همه لحظه ها دلگیره

خیلی دلم تنگه چون نیستی پیشم سارا
به عشق تو زنده ام تا آخر این دنیا
بدون همیشه تو، تو قلب من هستی
سارا
واسه تو میخونم ترانه ی مستی
سارا

ستاره ی عشق توی آسمون قلب منی
همیشه عطر توی باغ پر از یاسمنی
خاطره ی خوب، همه عمرمی
سارای من
همدم شبهام، همه عشقمی سارای من

نمیذارم که هیچ کس؛ حتی یه لحظه هیچ وقت؛ تورو ازم بگیره
اگه نباشی پیشم؛ میدونی که خیلی زود؛ دلم بی تو میمیره
حتی اگه فکر کنی؛ که خیلی من حسودم؛ اشکال نداره جونم
نمیتونم عشقِ تو؛ با کسی قسمت کنم؛ از تو جدا بمونم


ستاره ی عشق توی آسمون قلب منی
همیشه عطر توی باغ پر از یاسمنی
خاطره ی خوب، همه عمرمی
سارای من
همدم شبهام، همه عشقمی سارای من

 

همه عشقمی سارای من

باران

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ،،،


نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن .

دوست داشتن....

دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .


هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .