دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

متن ترانه ی ســارا تقدیم به ســارای من

دوباره این دل سراغ تورو میگیره
وقتی که نیستی همه لحظه ها دلگیره

خیلی دلم تنگه چون نیستی پیشم سارا
به عشق تو زنده ام تا آخر این دنیا
بدون همیشه تو، تو قلب من هستی
سارا
واسه تو میخونم ترانه ی مستی
سارا

ستاره ی عشق توی آسمون قلب منی
همیشه عطر توی باغ پر از یاسمنی
خاطره ی خوب، همه عمرمی
سارای من
همدم شبهام، همه عشقمی سارای من

نمیذارم که هیچ کس؛ حتی یه لحظه هیچ وقت؛ تورو ازم بگیره
اگه نباشی پیشم؛ میدونی که خیلی زود؛ دلم بی تو میمیره
حتی اگه فکر کنی؛ که خیلی من حسودم؛ اشکال نداره جونم
نمیتونم عشقِ تو؛ با کسی قسمت کنم؛ از تو جدا بمونم


ستاره ی عشق توی آسمون قلب منی
همیشه عطر توی باغ پر از یاسمنی
خاطره ی خوب، همه عمرمی
سارای من
همدم شبهام، همه عشقمی سارای من

 

همه عشقمی سارای من

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

دمش گرم .....باران را میگویم به شانه ام زد و گفت خسته شدی؟ امروز

من به جات میبارم

سلام دوست من
ممنون ، لطف کردی سرزدی.

نادعلی نوری جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://aliyaali.blogfa.com

با سلام علی آقا من بعد ازکلی فکر کردن به یادم آمد شما کی هستی مسکن شما شرکت فریم بود پدرتون کارمند شرکت بود اگر درست نوشتم تایید بفرمایید .

سلام
حالتون خوبه آقای نوری؟ بله پدرم در شرکت فریم بود و من هم تا سوم راهنمایی اونجا درس خوندم.به ایمیل شما شماره خودمو می فرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد