دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

فال


از این حال خراب ما چه میخواهی چه میخواهی چه میخواهی
مگر از نحسی فال ما نمیبینی نمیبینی نمیبینی

هر شب که میموندم سرراهت تا بیائی
یک گوشهء چشمی به من عاشق بیائی
هر شب که دلای خون میخونم
احساس منو همه میدونن
من مردهء اون ناز چشاتم
دلواپس اشک رو گونه هاتم
آ سیاتم آ سیاتم
من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
توئی هرچی که از زندگی میخوام
من از تو جز خودت هیچی نمیخوام
توئی هرچی که از زندگی میخوام
من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
وقتی میبینمت میلرزه پاهام
همه نجابتت چشمای مریم
توی چشمای تو من تو رو میخوام
اگر پیرو هر مذهب و دینی
به چشم من همینی که همینی
اینو از ته دل میگم بدونی یه وقت نری امید آخرینی
اگر عشق منو باور نداری
خیلی راحت میخوام تنهام بذاری
تو هر لحظهء دلتنگی اینجا
بجز آزار من کاری نداری

من از تو جز خودت چیزی نمیخوام
وقتی میبینمت میلرزه پاهام
همه نجابتت چشمای مریم
توی چشمای تو من تو رو میخوام
اگر پیرو هر مذهب و دینی
به چشم من همینی که همینی
اینو از ته دل میگم بدونی یه وقت نری امید آخرینی
اگر عشق منو باور نداری
خیلی راحت میخوام تنهام بذاری
تو هر لحظهء دلتنگی اینجا
بجز آزار من کاری نداری

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ق.ظ http://toramontazerand.blogsky.com/

ممنونم واسه این انتخاب زیبا

لطف داری

م یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://thepain.blogfa.com

هر کسی دارای سنگ است همدم ما می شود
....

آرتا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://arta1990.blogfa.com

و چه ساده با جابجایی یک نقطه از خدا جدا می شویم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد