دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

متن ترانه عهد از شهریار

به هر اندازه که نیستی من از حس تو سرشارم
که انگار هستی و من دست از این حس برنمیدارم

به هر اندازه که نیستی هنوزم پابه پات هستم
نه تو برگشتنت دیره نه من از انتظار خستم
نه تو برگشتنت دیره نه من از انتظار خستم

یه حسی با دلم میگه تو این تکرار دلتنگی
تو هم مثل منی و با تب شب گریه میجنگی

تو هم تا آخر این شب نمیخوابی و بیداری
دلم میگه هنوزم تو یه احساسی به من داری
یه عالم راه تا چشمات که اینجا جای موندن نیست
تو نیستی و تو این غربت کسی غیر از تو با من نیست

سرانجام با منی حتی اگه دستاتو گم کردم
یه عهدی با من و جادست که بی تو برنمیگردم
سرانجام با منی حتی اگه دستاتو گم کردم
یه عهدی با من و جادست که بی تو برنمیگردم
که بی تو برنمیگردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد