دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

با تو بودن


دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم
توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

دلم تنهاست ولی کسی نیست تا به ندای آن گوش دهد

ولی یکی هست....

تارمی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://deledaryai.blogsky.com

5جشن اسفندگان ، جشنی برای ستایش زایش و باروری و عشق،مبارک باد


خیلی مهم است که آیین‌های کهن ایرانیمان را به جهانیان نشان بدهیم و بدانیم خیلی قبل‌تر از پیدایش جشن ولنتاین، ما جشنی داشتیم برای ستایش زایش و باروری و عشق، که به آن اسفندگان می‌گوییم.

+ آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد