دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

دلتنگی های من

گاهی حجم دلتنگیهایم آنقدر زیاد میشود . . .

 

که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . . !

 

دلــــــــتـــنــگـــــــــــم . . . !

 

دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . . !

 

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید . . .

 

دلتنگ خودم . . .

 

خودی که مدتهاست گم کرده ام

 . . . !

نظرات 3 + ارسال نظر
آرتا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://arta1990.blogfa.com

امیدوارم حالتون خوب باشه . در پناه حق

صورتی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

به بال و پرت نگو که ماندن ننگ است
فریاد نزن که آسمان خوشرنگ است
برگرد پرنده دل به پروانه نبند!
این جا دل یک قفس برایت تنگ است!!

ali چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ http://shikpoosh.blogsky.com/

وب خوبی داری.
ممنونم که به وبلاگ من امدی

سلام دوست عزیز
ممنونم که قابل دونستی و بهم سر زدی.من هم برات آرزوی موفقیت دارم
سربلند و پیروز باشی دوستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد