دلتنگی ها ...
دلتنگی ها ...

دلتنگی ها ...

بی قرارم ...

 بی قرارم

واسه چشمات

اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه

میخوام از تو بنویسم

اما اسمت که میاد دستم می لرزه

چیکه چیکه ، آب شدم من

وقتی گفتی نمیخوام با تو بمونم

حالا تنهام

یه پریشون ، خیلی وقته که دیگه بی همزبونم

من هنوز از تو میخونم عاشقونه

جای دستای تو خالی توی خونه

خواب چشماتو می بینم ، فردا آفتابیه دنیا

تو میشی تعبیر خوابم ، میرسم به آرزوهام

میدونم میای دوباره ، آسمون آفتابی میشه

باز بهار میاد سراغ گلدونای پشت شیشه

چشم براه تو می مونم ، اگه میشنوی صدامو

تکیه کن بازم به شونه م ، گوش بده ترانه هامو

یه دریچه مهربونی ، هدیه کن به خلوت من

نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من

نشو با دلم غریبه ، سر بزن به غربت من

من هنوز از تو میخونم عاشقونه

جای دستای تو خالی توی خونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد